anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ik wil Novell Netware 6.5 eens proberen, naast Windows 2000/XP, maar ik vroeg me af hoe het zit met de bootloader. Ziet die Win 2000 en XP nog wel?? Ik heb de zoekfunctie gebruikt, ja en dit gevonden: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=96851&highlight=novell+netware maar ik wordt daar niet zo veel wijzer van. -- Daan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Ik denk dat je problemen zal krijgen. Als Novel doorgegaan is met hun booten sinds Novel 3.12 zal je hooguit een ECHTE multiboot kunnen installeren om dit te bereiken. Dus ik denk dat je het verste met VMWare zal komen. Ik heb hier al wat over gelezen en er zijn wat haken en ogen (die ik ondertussen) vergeten ben. Kan me bijvoorbeeld niet herineren of dit over oudere Novel-versies ging. Maar ik denk dat er best wel het eea op het Internet te vinden is over deze combinatie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 Wat is VMWare precies voor een programma? Engels is niet mijn sterkste kant helaas... :-? //EDIT: Zo te zien is het net zoiets als Virtual PC van Microsoft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2005 [quote:4f5763b54b="daan6"]//EDIT: Zo te zien is het net zoiets als Virtual PC van Microsoft.[/quote:4f5763b54b] Inderdaad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2005 Ik heb het geprobeerd met Virtual PC, maar ik heb niet genoeg geheugen zegt ie, is het echt niet mogelijk om er een dualboot van te maken?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen