Ga naar inhoud

OWA 2003 en data laden

anoniem

Aanbevolen berichten

De situatie is als volgt: W3K server met Exchange 2003 (gebruik via OWA). Deze is bereikbaar van binnenuit en vanaf buiten. Echter op mijn werk dus niet. Het hele scherm laadt wel (dus knoppen e.d. ik kan ook zien hoeveel mail er in de boxen zit, maar de mail zelf of de data van de agenda dus niet. Alleen de interface wordt geladen) Afd. automatisering heeft de logfiles van de firewall bekeken en zegt dat er niets geblokt wordt. Zou het kunnen dat dit aan de browserinstellingen ligt?? Is er iets dat ik over het hoofd zie? Met andere woorden graag tips en trucs om verder te kunnen experimenteren...
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Leuk dat ik dit topic nog tegenkom tijdens het zoeken. Ik heb op mijn werk ook iets soortgelijks. Ik krijg wel de balken in beeld van o.a. Postvak In, Agenda en Contactpersonen, maar de gebruikte icoontjes voor deze tekst worden niet geladen en ook blijft het middenscherm op "bezig met laden" staan. Weet iemand misschien, hoe dit opgelost kan worden? Voor de rest draait het prima. Ook het contact met Outlook en Outlook Express is prima, allen nu nog even OWA in orde krijgen.
Link naar reactie
[quote:d1517cd9e1="Sellis"]Ik ben uiteindelijk SSL gaan gebruiken. Als ik het me nog goed herinner ging het om een andere poort die gebruikt wordt en die niet door de firewall kwam. Was met SSL dus opgelost.[/quote:d1517cd9e1] Dat werkt nog slechter. Krijg nog steeds die icoontjes niet voor Postvak In, Agenda, etc. en het middenscherm is nu echt verbindingsloos. Wel bedankt voor de tip natuurlijk. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...