anoniem Geplaatst: 19 maart 2005 Delen Geplaatst: 19 maart 2005 Ik heb óók het artikel over Filezilla gelezen en heb em ook geïnstalleerd. Maar als ik nu ftp://localhost intyp en inlog krijg ik alleen de snelkoppelingen naar de mappen te zien dus: huppelepup.lnk. Nu stond er wel in het artikel dat je iets met 'via snelkoppelingen navigeren' aan moest zetten, maar dat heb ik nog nergens kunnen vinden. Kan iemand mij helpen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2005 Hoi Zjean, ik heb dat artikel ook gelezen, alles geinstalleerd, enz,enz. Ik heb zelf geen snelkoppelingen gemaakt maar heb in de server per groep direct naar een bepaalde map plus submappen verwezen en de uploadmap de extra restricties create en write aangevinkt. Bij mij werkt alles naar behoren. Succes, Jules. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2005 De optie resolve windows shortcut is in versie 9.6 heel handig weggehaald dus nu werken die snelkoppelingen niet meer. Iemand anders een idee hoe je toch een gebruiker kan laten inloggen op verschillende partitie's? Of die snelkoppelingen kunt laten werken? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen