anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Delen Geplaatst: 18 maart 2005 Als ik een exchange useraccount aanmaak op een client in outlook(2003) Dat word de persoonelijke map/outlookmap lokaal opgeslagen deze melding krijg ik na het aanmaken van de account de gegevens staan dan op de client in de X:\Documents and Settings\User\Application Data\Microsoft\Outlook Hoe krijg ik het zo in gesteld dat dit op de server word opgeslagen in de user profiles en dat outlook ook standaard daar gaat kijken en niet lokaal. Ik had namelijk verwacht dat dit automische zou gebeuren bij het gebruik van roaming profiles/zwerende profielen dat is dus niet. Ik heb in de user policies het zo neer gezet dat de clients gebruik moeten maken van de user profiles op de server. maar dit heeft nog niet tot veranderingen Ben hier nu al een tijd mee aan het stoeien kan er alleen niks zinnig over vinden daar ik niet weet of ik nu moet zoeken bij outlook of exchange Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2005 Oke het is me al duidelijk outlook synchroniseerd zijn data met de server waneer er word uitgelogd. Wanneer je in outlook aangeeft wie er in bepaalde agenda's mag kijken kan dat dus doordat omdat de profiles op de server gedeeld worden. Dus de profielen worden alleen lokaal opgeslagen zodat het allemaal wat sneller werkt anders snap ik ok niet waarom dat nodig is. Oke nu dat duidelijk zijn we weer een stap verder is het configureren van de Win2003/exchange/server Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen