anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Delen Geplaatst: 13 maart 2005 Halloo Hoeveel kb upload heb je minimaal nodig voor een live Audio streaming met ongeveer 45 personen ? En heeft Windows 2003 streaming media optie ? mt.vr.gr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2005 Niemand ? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2005 Volgens mij heb je dan een behoorlijke upstream nodig. Op www.shoutcast.com staat er aardig wat info over en computertotaal heeft er ook een artikel over behandeld, in windows media streamen vraag minder upstream maar ik ben er personelijk niet weg van. Windows 2003 heeft een streaming server, je kan ook die shoutcast gebruiken of die van realplayer die heet Helix volgens mij. Voor de dreambox een sateliet ontvanger is er ook vls deze zou het ook moeten kunnen werk onder linux en nog een heleboel andere besturingssystemen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 Ik heb een Stream server opgezzet. ALs iemand van buiten het netwerk wil connecten moet die dus mms://MYispIP Welke poorten moet ik forwarden ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2005 google zoek windows poorten krijg je ze allemaal te zien Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen