Ga naar inhoud

Exchange 2003 en Outlook 2003

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een mail-server draaien die problemen heeft met het offline address list. Voorheen was de verbinding altijd super traag en kreeg ik deze melding: [i:96a9749953] "Bij taak Microsoft Exchange Server is een fout (0x8004010F) opgetreden: De bewerking is mislukt. Kan een object niet vinden." [/i:96a9749953] Na veel geklooi en het offline adres boek verwijderen/opnieuw aanmaken gaat het nu veel sneller. Alleen krijg ik nu nog steeds irritante fout meldingen... Aaarrrggg ik gebruik niet eens dat Offline Adres boek :evil: Op de server krijg ik iedere keer deze melding: [i:96a9749953]OALGen encountered error 80040107 while cleaning the offline address list public folders under /o=(mijndomein)/cn=addrlists/cn=oabs/cn=OfflineAdresslist. Please make sure the public folder store is mounted and replicas exist of the offline address list folders. No offline address lists have been generated. Please check the event log for more information. - OfflineAdresslist [/i:96a9749953] en op de clients deze melding: [i:96a9749953]Bij taak Microsoft Exchange Server is een fout (0x80040119) opgetreden: Onbekende fout.[/i:96a9749953] Enige wat ik hiervoor gevonden heb is een artikel met guidgen.exe maar dat vind ik een beetje eng programma omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren en daarmee misschien wel alle mailboxen weggooi ?! Het gaat om Exchange 2003 met Outlook 2003. Exchange draait op een Windows 2003 server.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...