anoniem Geplaatst: 26 januari 2005 Delen Geplaatst: 26 januari 2005 Ik heb het volgende probleem. Mijn domain server heeft bij mij exact hetzelfde adres als mijn website, namelijk mijndomein.nl. Nu kan ik niet meer op mijn website komen via de server en de clients die er aan vast zitten. De site word extern gehost. Als ik mijn adsl lijn direct aansluit op een client dan is er geen enkel probleem, zodra het loopt via de server kan ik de site niet bereiken. Sites die op dezelfde externe server staan met hetzelfde IP-adres kan ik wel bereiken, alleen www.mijndomein.nl en mijndomein.nl zijn niet bereikbaar. Nu is mijn oplossing om dan maar een nieuwe active directory aan te maken met een ander domein maar dat is nogal bewerkelijk als de server een domain controller is. Weet iemand een andere oplossing?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Je homepage een andere naam geven?? Bv een cijfferinvoegen of zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn: maak in je DNS-zone op je domain controller een A-record aan met de naam www en het IP-adres van de webserver waar je site gehost wordt. Dat is alles... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 [quote:373af774eb="Leo S"]Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn: maak in je DNS-zone op je domain controller een A-record aan met de naam www en het IP-adres van de webserver waar je site gehost wordt. Dat is alles...[/quote:373af774eb]Dank u, dit werkte perfect. Groeten ODF. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen