Ga naar inhoud

verbinding maken met modem

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een verbinding wil maken met Belgacom, met mijn gewone modem: [b:a22d3ebff9]creative Modem blaster PCI DI5792 op com1[/b:a22d3ebff9], krijg ik de [b:a22d3ebff9]fout 676 - de telefoonlijn is bezet[/b:a22d3ebff9], telnr: 090934100 of 1515090934100 krijg ik hetzelfde; In de computerwinkel moerman, 500 m hiervandaan werkt het wel zonder problemen. Mijn login:[b:a22d3ebff9] hb080809 - paswoord: 6ndswjqe[/b:a22d3ebff9]. Ik heb een gratis verbinding, maar als ik wil contact maken, lukt het niet. Ik heb reeds naar de storingen van Belgacom gebeld: 0800-22 700 en daar is alles inorde, dan naar 090399133 en daar kunnen ze mij ook niet helpen. Wie kan dat wel???? [b:a22d3ebff9]Bij Tiscali.be, lukt het wel, daar heb ik geen probleem[/b:a22d3ebff9]
Link naar reactie
zijn al je telefoon-lijnen van goede kwaliteit, ik bedoel hiermee heb je zo nergens dat de draadjes a l' improviste zijn vastgemaakt? wij hebben vroeger ook last gehad met onze inbel model en dit lag aan de telefoon lijn zelf (ooit een stukje tussen gezet, maar neit echt heel duurzaam gedaan zodat de modem er last van had)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...