anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Momenteel draai ik al een website op een eigen server. Ik wil nu een tweede, aparte, site op deze zelfde server gaan zetten. Ik heb geprobeerd om deze in IIS te configureren, maar dat gaat niet. :x Daar kan ik enkel de bestaande website instellingen bewerken. Wel heb ik al gevonden hoe je Header Names instelt, omdat beide website's op hetzelfde IP nummer komen, met elk een eigen domeinnaam. Wie kan mij vertellen hoe ik een tweede website instel met gebruik van IIS / Personal Web Manager van Microsoft. Anders een alternatief hiervoor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Een beperking in PWS en IIS van Windows XP is dat het maar 1 website kan hosten. Een alternatief is Apache, of anders een server-OS installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Op deze pc draait Windows 2000, maar dat zal weinig uitmaken denk ik. Is Apache een beetje gebruikers vriendelijk en draait dat ook in een Windows omgeving? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 Apache draait goed onder windows. Het configureren gaat dmv. aanpassen van een tekstbestand. Maar daar is genoeg documentatie over te vinden op het web. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2005 [quote:6b5883294e="rolierop"]Op deze pc draait Windows 2000, maar dat zal weinig uitmaken denk ik. Is Apache een beetje gebruikers vriendelijk en draait dat ook in een Windows omgeving?[/quote:6b5883294e] Is het Windows 2000 professional of server? In Windows 2000 server zit namelijk IIS 5.0, die kan wel gewoon meerdere sites hosten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen