Ga naar inhoud

VPN verbinding (update)

anoniem

Aanbevolen berichten

Edit: Mijn Draytek Routermodem (2600 Annex A) heeft een dial in optie voor vpn. Heb daar een useraccount gemaakt. Toen bij iemand anders gegaan naar netwerkverbindingen-->nieuwe verbindingen-->blabla Eerst kreeg ik een soort error over codering toen bij eigenschappen versleuteling op de client pc uitgezet. Vervolgens kon ik me daar aanmelden om mijn eigen netwerk. Zag alleen nergens mijn pc's. Zoeken naar computers in werkgroepen leverde niks op. Hoe zorg ik dat ik die andere pc's zichtbaar maak???
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:55ddfc66ad="werner500"]hoi, ik heb hetzelfde probleem. Wel vpn verbinding, maar geen pc's te zien. heb je al de oplossing? zou hem ook graag willen weten. thanks[/quote:55ddfc66ad] urm ik kreeg het advies om zelf ff handmatig netwerklokatie toe te voegen dus met ip ipv via naam/uitklap menu probeer het maar ff zou ik zeggen. Heb het zelf niet meer geprobeerd omdat ik het alleen voor games gebruik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...