anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Delen Geplaatst: 12 januari 2005 Als ik bij planet webmail op de knop druk "nieuw bericht" gebeurt er niets. Dit gebeurt ook als ik op de knoppen "antwoorden", "allen antwoorden". Heel even werkte het wel, er kwam eerst een melding dat pop ups waren geblokkeerd. Daarna niet meer. Ik heb popupblokkeringen uitgezet, aangezet, Norton IS uit en aangezet, maar niets lost het probleem op. Toch heb ik het idee dat het daar ergens moet zitten, of dat er een invoegtoepassing niet is geïnstalleerd, een java-script niet werkt of iets dergelijks. Is er iemand die dit probleem ken en de oplossing weet te vinden? Nieuw notebook Toshiba SA 60, Windows home sp2 alle updates zijn bijgewerkt. Met groet, Ben Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 De popup blokker in explorer (nieuw na SP2) ook bekeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 Ja deze heb ik uitgezet, ik heb adres togevoegd "toegestaane websites" (www.webmail.plant.nl). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 maak daar eens webmail.planet.nl van, zou beter moeten werken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2005 sorry dat was een typefout, maar in explorer is de juiste ingevoerd, werkt dus ook niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2005 heb je dat www erbij staan?: dat moet NIET Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Zou waar kunnen zijn, ik heb veel trucs uitgehaald en nu bleek gistermorgen na een nieuwe start, het te werken. Jammeer dat nu niet duidelijk is geworden wat de oorzaak was. De laptop had een standaard installatie van XP en het probleem deed zich vanaf het begin al voor. In ieder geval bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen