anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Delen Geplaatst: 27 december 2004 Tijdens de setup van de RISserver vroeg deze waar hij de bestanden moest zetten, zelf gad hij aan d:\remoteinstall en deze heb ik dan ook zo gelaten want dat is prima. Als ik een pc opstart en laat booten vie de PXE-netwerkboor, krijg ik de melding te zien dat het soucepath d:\remoteinstall\OSchooser etc etc niet gevaonden kan worden, hij krijgt dus de lokale verwijzing mee zoals die is vanaf de server, clientsmoeten echter naar de share gaan, hoe wijzig ik dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 Je moet dan denk ik ook een UNC-pad opgeven tijdens de setup van RIS en niet de standaard d:\... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 Nope, was inmiddels al wat verder wezen kijken, en kwam via win2kwereld op de volgende oplossing, en die werkte. in Welcome.osc moet je de nederlands setup tovoegen en toen werkte het inderdaad. Setup loopt inmiddels volledig automatisch, moet alleen nog kijken hoe ik in AD mijn machinenamen op voorhand kan definieren, zodat die gebruikt worden na de installatie, die moet ik nu nog met de hand wijzigen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen