anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Delen Geplaatst: 24 december 2004 Ik heb een website op mijn webspace gezet bij mijn provider tiscali. Nu heb ik ook een reactieforumulier aan de site toegevoegd waar bezoekers een bericht achter kunnen laten. Dit werkt echter niet bij mijn provider, omdat die geen frontpage serverextensies ondersteunt. Kan ik die niet gewoon zelf hosten?Alleen die pagina met dat formulier bedoel ik dan. Ik heb mijn pc toch vrijwel altijd aanstaan, en desnoods flans ik wel een ander pc'tje in elkaar. Wat heb je allemaal nodig om die frontpage serverextensies op je eigen pc te draaien en te hosten, en waar moet je op letten? Kan ik die extensies, en die server gewoon op een aparte harde schijf zetten enzo? Desnoods met een ander os. Ik heb zelf windows Xp prof. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 IIS servertje gaan draaine ofzo? :r Of anders gooi je frontpage de deur uit en leer je HTML en PHP, en host je die op een apache-server... IIS is goed te misbruiken als proxy namelijk (dat zie ik voldoende gebeuren in mn apache logs :P) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen