Ga naar inhoud

welke mailserver?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek een mailserver programma voor het volgende doel: - hij moet de mail die naar de domeinnaam van de server gestuurd wordt afhandelen. - hij moet mail van andere adressen (internetprovider,werk,hotmail,etc) naar de server kopieren. - dit alles moet samengevoegd worden in één webmail interface zodat ik overal op mijn webmail kan inloggen en meteen al mijn mailaccounts gechecked heb. ik heb nu al een aantal mailservers uitgeprobeerd en het afhandelen van de mail die naar het server-domein gestuurd wordt is geen probleem, maar het binnenhalen van de andere adressen is me nog niet gelukt. Server specs: Windows Server 2003 Web Edition Apache 2.0.50 750 mhz 128 mb 60 gig HDD Exchange server is gezien deze specs geen optie. Wie heeft er tips?
Link naar reactie
@Gerben2 Jij zoekt eigenlijk een webmail account die al jouw overige accounts verzameld en uitleest in één postvak/inbox. Aangezien je een webserver hebt draaien, zou ik een simpel php-scriptje draaien. Bij [url=http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Email_Systems/Web-based_Email/index.html]Hotscripts[/url] zijn veel van dit soort webmail scriptjes te vinden. Zelf heb ik jou probleem al eens op deze wijze aangepakt, en met succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...