anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Delen Geplaatst: 20 december 2004 Zit (ineens) met het volgende probleem. Nieuwe gebruiker aangemaakt in AD en deze een Exchange Mailbox toegekend. De emailadressen worden automatische toegekend via een recipient policy. Dat laatste gebeurt dus echter niet meer. ( [i:de899d9404]Automatically update e-email addresses based on recipient policy[/i:de899d9404] staat aan bij de user properties in AD.) Ook als ik de emailadressen handmatig toeken wil het niet lukken. Als ik Outlook instel dan krijg ik de melding [b:de899d9404]De naam is onbekend. De naam komt niet overeen met een naam in de adreslijst[/b:de899d9404]. Het account zelf staat overigens wel in de adreslijst. Zie verder ook geen foutmeldingen staan de system- of application logfiles. Iemand enig idee wat dit kan zijn. Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2004 Is het een "voor het adresboek verborgen mailbox"? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2004 Nee, het is geen verborgen account. Via OWA kun je overigens wel mail verzenden en ontvangen. Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2004 Is de mailbox dan ook zichtbaar in Exchange System Manager? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2004 De mailbox is wel zichtbaar in Exchange System Manager. Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2004 Oke, geen idee wat het nu eigenlijk is...maar de Exchange services stoppen en weer starten heeft het probleem verholpen. Kennelijk gaat er toch ergens iets niet goed met de RUS. Bedankt voor de reacties. Ruud Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen