Ga naar inhoud

Foutmelding beheersjablonen

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen Ik heb een fout alsik mijn Group policy wil veranderen en moet eerst een aantal keer op Ok drukken voordat ik daadwerkelijk kan bewerken 1 van de melding luid: De volgende vermelding in sectie [strings] is te lang en is afgebroken Op elke webpaginia die internet explorer opend worden zonebeperkingen gelegd. deze beperkingen zijn afhankelijke van de lokatie van de website (internet, intranet, lokale computers) webpagina's op de lokale computer hebben de min..... (hier stopt het, enzo krijg ik meerdere meldingen) aangezien deze meldingen ook de nodige "piepjes" vanuit de computer laten komen is het nogal een iritant geluid, Iemand een oplossing? Ojah server draait op win 2003 E Gr chatjozef
Link naar reactie
Ik heb die meldingen ook wel eens gehad. Het kwam toen omdat ik op de windows 2000 server de gp geupdate had met de ADM files van XP SP2. Deze hebben regels voor uitleg over wat een gp instelling doet, en de 2000 mmc kon hie niet mee overweg. Er was een update voor beschikbaar bij microsoft. Aangezien je een 2003 server gebruikt zou dit denk ik alleen moeten gebeuren als je de gp opent op een 2000 of XP SP1 machine. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;842933
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...