anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Delen Geplaatst: 16 december 2004 ik heb een ClarkConnect img gedowd. als ik hem wil branden met nero 6 op mijn xp bak werkt dat niet. krijg de volgende foutmelding: "unexpected file format." met clone cd kan ik hem ook niet branden. wat is het probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 Check de image even met Isobuster; als die ook een foutmeldig geeft (bijv. bij het openen) dan is waarschijnlijk de iso corrupt. In dat geval moet je hem (even) opnieuw downloaden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 snap het programma niet helemaal. ik krijg 3x dezelfde in houd te zien in isobuster? lijkt niet corrupt maar wat betekent deze foutmelding dan? "The entered block size does not correspond to the image length. the block size may be wrong. do you want to correct the value or ignore the problem? 2 knoppen: correct , ignore." die krijg ik als ik hem open met nero 6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 [quote:11839f4bdd="screenxxl"]snap het programma niet helemaal. ik krijg 3x dezelfde in houd te zien in isobuster? lijkt niet corrupt [/quote:11839f4bdd]Niet helemaal. Dat heeft te maken met het filesysteem waarmee de inhoud van de CD geschreven is. Voor een standaard CD is dat het iso9660 indeling, maar je kan daarnaast ook voor Joliet kiezen. Je ziet dan in IsoBuster zowel de iso9660 inhouds opgave als de Joliet inhoudsopgave. daarnaast heb je bv. ook nog een Apple Macintosch based inhoudsopgave. Je kunt met Isobuster nog een surface scan op de image uitvoeren. [quote:11839f4bdd] maar wat betekent deze foutmelding dan? "The entered block size does not correspond to the image length. the block size may be wrong. do you want to correct the value or ignore the problem? 2 knoppen: correct , ignore." die krijg ik als ik hem open met nero 6[/quote:11839f4bdd]Maak een kopie van de image, open die in Nero en kies 'Correct'. Brandt de inhoud vervolgens naar een CD-RW. Werkt dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 december 2004 bedankt voor alle tips. ik heb de file opnieuw gedowd en op een andere pc gebrand en hij werkt zonder enige foutmelding Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen