Ga naar inhoud

ClarkConnect iso fout.

anoniem

Aanbevolen berichten

snap het programma niet helemaal. ik krijg 3x dezelfde in houd te zien in isobuster? lijkt niet corrupt maar wat betekent deze foutmelding dan? "The entered block size does not correspond to the image length. the block size may be wrong. do you want to correct the value or ignore the problem? 2 knoppen: correct , ignore." die krijg ik als ik hem open met nero 6
Link naar reactie
[quote:11839f4bdd="screenxxl"]snap het programma niet helemaal. ik krijg 3x dezelfde in houd te zien in isobuster? lijkt niet corrupt [/quote:11839f4bdd]Niet helemaal. Dat heeft te maken met het filesysteem waarmee de inhoud van de CD geschreven is. Voor een standaard CD is dat het iso9660 indeling, maar je kan daarnaast ook voor Joliet kiezen. Je ziet dan in IsoBuster zowel de iso9660 inhouds opgave als de Joliet inhoudsopgave. daarnaast heb je bv. ook nog een Apple Macintosch based inhoudsopgave. Je kunt met Isobuster nog een surface scan op de image uitvoeren. [quote:11839f4bdd] maar wat betekent deze foutmelding dan? "The entered block size does not correspond to the image length. the block size may be wrong. do you want to correct the value or ignore the problem? 2 knoppen: correct , ignore." die krijg ik als ik hem open met nero 6[/quote:11839f4bdd]Maak een kopie van de image, open die in Nero en kies 'Correct'. Brandt de inhoud vervolgens naar een CD-RW. Werkt dat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...