anoniem Geplaatst: 21 november 2004 Delen Geplaatst: 21 november 2004 Goedemiddag, Ik probeer een apache webserver (Red Hat9) te configureren. De webserver draait, maar als ik in Webmin de apache-server aanklik krijg ik de melding dat de root-dir van apache niet bestaat. Wat ik vervolgens in het configuratiescherm ook aanpas: het lukt me niet om die webminmodule op het scherm te krijgen. De apache-rootdir is in mijn geval: /usr/local/apache/bin/ Maar als ik dat invul blijf ik de melding krijgen dat die dir niet bestaat. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? bvd, Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 wat zijn de privileges voor die dir? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 is overigens een vreemde dir voor je webroot: bin ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:058eb669fc="rolfb"]is overigens een vreemde dir voor je webroot: bin ...[/quote:058eb669fc]Ja, klopt. Moest ook zijn /usr/local/apache. Het is overigens nu voor mekaar. (Knopje "wijzigingen toepassen" in Webmin, en een slash teveel over het hoofd gezien :oops:) . Bedankt iig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen