anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Delen Geplaatst: 19 november 2004 Kunnen twee Small Business Servers in één domein worden ondergebracht? Ik heb een oude NT4 server met daarop oude applicaties. Daarnaast wil ik er een 2003 SBS server in het netwerk erbij zetten. Kan dat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Na enig googlen (of een bezoekje aan microsoft) had je kunnen lezen dat je SBS NIET in een domain kan onderbrengen. Want dan zouden er vele bedrijven daar namelijk misbruik van maken. Dus dat wk3 verhaal kan je dan respectievelijk ook schudden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Kun je mij een link geven waar ik dit na kan lezen. Een relatie zegt namelijk dat het wel kan. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Misschien moet ik wat duidelijker zijn. Het gaat om een oude NT4 SBS en een windows 2003 SBS. Is het mogelijk om die samen in één netwerk te plaatsen of gaat dit problemen opleveren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 http://www.microsoft.com/windowsserver2003/sbs/techinfo/overview/generalfaq.mspx Da's toch simpel :evil: Gewoon even naar Google en zoeken naar:sbs somain possible. Ze kunnen wel in hetzelde netwerk draaien, maar kunnen niet in elkanders domain komen (trusten) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Sorry hoor. het was maar een vraag. Ik heb wel gezocht maar kwam gewoon niet de juiste antwoorden tegen. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2004 Je kan uiteraard wel gewoon de ene server member laten worden van het andere domein. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen