anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Heel vreemd: OP een server zijn voor de profielen die er voor verschillende gebruikers gemaakt zijn de rechten 'gewijzigd'. Tot vorige week kon ik als systeembeheerder nog in de profielen van gebruikers terecht om bv. een shortcut in hun bureaublad te zetten. Vanochtend wilde ik een gebruiker van mandatory profile naar roaming profile 'instellen' door extensie .man naar .dat te zetten....kom ik niet in de map! Blijkt dat bij beveiliging alleen de gebruiker nog in de map mag komen, administrators niet (meer). Iemand een idee hoe dit gebeurd kan zijn? Er is hier verder niemand die op de server terecht kan. OP zich ook niet zo'n probleem, maar ik moet nu voor elke gebruiker de controle over de map overnemen, wel een beetje zonde van mijn tijd.... Thor 2002 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Ik zal de server eerst controleren of er geen onbevoegde personen zijn binnengekomen: Controleer de firewall Kijk naar de draaiende services Kijk in de logboeken Het kan ook zijn dat je zelf de rechten niet juist hebt ingesteld (user full acces gegeven bijv.), kijk dit ook eens na....dit is zeer belangrijk! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen