anoniem Geplaatst: 13 november 2004 Delen Geplaatst: 13 november 2004 Hallo, Ik heb een Wolfenstein: ET server opstaan, op een dedicated server die draait op Linux... Ik bestuurt mijn Wolfenstein server met SSH, alleen als ik SSH afsluit stopt de server en gaat offline... Wie kan mij helpen dat mijn server dan gewoon blijft draaien? Met vriendelijke groet NickV. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 start de server met een "&" achter het commando. Dat moet geloof ik werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 probeer : nohup startwolfcommand & Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2004 Om toch nog alle meldingen te kunnen lezen kun je het beste een screen gebruiken. apt-get install screen man screen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2004 Ik heb ut al gevonden, bedankt voor de moeite! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen