anoniem Geplaatst: 23 oktober 2004 Delen Geplaatst: 23 oktober 2004 Hey mensen hierrow, Ik heb net m'n FTP servertjeh gesticht ;) met het programma Serv-U v5.1, maar ik heb één klein probleempje. Ik had voorheen ook al een FTP server met het programma "G6 FTP server", en dat ging buitengewoon goed met 100Mbps. Later ontdekte in een lelijke bug :( Ik gebruik graag een ftp server omdat ik zelf nogal met dvdr's kloot en met WinXP krijg je niet fatsoenlijk 4.7 gig over naar een andere PC ... dan loopt m'n exlorer vast :S maar nu mijn probleem. Ik heb 2 users aangemaakt. Dat is er één MET rechten .... en één ZONDER rechten. Nu wil ik van een andere pc aan het netwerk (100Mbps) een dvdtje ophalen, maar dat gaat maar met 30 kb/s :S ... 't lijkt wel alsof hij van m'n upload gebruik maakt :S Weet iemand waar dit aan kan liggen? beide pc's hangen aan de router en hebben een 100Mbps verbinding. thx in advanced Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Is er niet ergens in de settings een maximale bandbreedte ingesteld? Bovendien denk ik dat je ook even moet kijken naar je explorer-probleem. Ik kopieer namelijk met gemak 3 DVD's achter mekaar naar een andere PC. Het kan dus wel... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Neej er is nergens een limit op gezet.. en die explorer fout die heb ik al zolang ik winXP heb... m'n explorer gebruikt dan 100meg van m'n geheugen en dan slaat hij vast :S ik heb XP wel al honderd keer opnieuw geinstalleerd. Dan zou het dus zo moeten zijn dat er iets fout zit aan de WinXP cd ... of ik verkracht m'n Computer zo erg dat ik eigenlijk een snellere pc nodig heb (MET MEER GEHEUGEN!! :P ) my details: P4 1.7ghz 80 gig HDD 512 mb SD geheugen Asus Radeon 9600SE :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 welk programma gebruik je om te ftp'en. Anders zou ik eens flashfxp gebruiken. www.flashfxp.com dacht ik. het is alleen niet gratis, maar je kan wel een trial downloaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 hey gabba, thx voor je reply Ik gebruik al het programma flashFXP om te FTP'en :D gegroet Eusebio 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 hmm dan zou ik je ftp server laten draaien op het ipadres van je LAN ipv het ipadres van je ISP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 Klinkt idd alsof je via je internet IP connect. Of heb je Serve u gecapped op 30 kb/s? Je kan serve U op 2 manieren cappen. - De totale upload/download. - De upload/download per domein. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen