Ga naar inhoud

ftp'en naar andere pc over LAN (Serv-u)

anoniem

Aanbevolen berichten

Hey mensen hierrow, Ik heb net m'n FTP servertjeh gesticht ;) met het programma Serv-U v5.1, maar ik heb één klein probleempje. Ik had voorheen ook al een FTP server met het programma "G6 FTP server", en dat ging buitengewoon goed met 100Mbps. Later ontdekte in een lelijke bug :( Ik gebruik graag een ftp server omdat ik zelf nogal met dvdr's kloot en met WinXP krijg je niet fatsoenlijk 4.7 gig over naar een andere PC ... dan loopt m'n exlorer vast :S maar nu mijn probleem. Ik heb 2 users aangemaakt. Dat is er één MET rechten .... en één ZONDER rechten. Nu wil ik van een andere pc aan het netwerk (100Mbps) een dvdtje ophalen, maar dat gaat maar met 30 kb/s :S ... 't lijkt wel alsof hij van m'n upload gebruik maakt :S Weet iemand waar dit aan kan liggen? beide pc's hangen aan de router en hebben een 100Mbps verbinding. thx in advanced
Link naar reactie
Neej er is nergens een limit op gezet.. en die explorer fout die heb ik al zolang ik winXP heb... m'n explorer gebruikt dan 100meg van m'n geheugen en dan slaat hij vast :S ik heb XP wel al honderd keer opnieuw geinstalleerd. Dan zou het dus zo moeten zijn dat er iets fout zit aan de WinXP cd ... of ik verkracht m'n Computer zo erg dat ik eigenlijk een snellere pc nodig heb (MET MEER GEHEUGEN!! :P ) my details: P4 1.7ghz 80 gig HDD 512 mb SD geheugen Asus Radeon 9600SE :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...