Ga naar inhoud

Restore met ArcServe lukt niet?!?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende brandende probleem. Een school draaide met NT4 server en maakte een backup met ArcServe 2000 op tape. Nu wilden ze over naar 2003 server. Ik heb alle data van de server gekopieerd naar een veilige plek. Samen met een medewerker van de school alles nog eens doorgelopen en inderdaad 'alles' stond veilig. Server upgrade gedaan en opnieuw geïnstalleerd. Toen bleek dat een map met foto's ook nog op de server stond. Weg dus. Vlak voor de vakantie hadden ze ook een nieuwe tapestreamer aangeschaft, maar die werkte nog niet goed. De laatste back-ups zijn dus onbruikbaar, wel zijn er nog oude tapes. Ik heb de oude streamer meegenomen en samen met ArcServe op een andere server gezet. Echter er zijn wat problemen: - ik kan wel een hele tape restoren naar een map als dit sequence 1(??) is, hier staat echter alleen de NT4 partitie op, dus onbruikbaar - ik kan niet op sessie zoeken - ik kan niet een tweede tape uit dezelfde sessie (sequence 2??) terug lezen, dan vraagt ie om sequence 1 (en dan wordt weer alleen NT4 partitie terug gezet) Kortom, ik weet niet goed hie ik dit met ArcServe moet aanpakken. Ik weet wel het admin wachtwoord waarmee de jobs aangemaakt zijn, maar dan ..? Wie weet een oplossing of heeft een tip?? Alles is welkom!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...