anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 bij mijn buurman is het zo dat hij de zelfede instellingen etc heeft als ik alleen chello ziet hem niet ik zit al op een download van boven de 30 en heb mijn 2 de waarschuwing al gehad maar hij nog niet ra ra hoe kan dit ik wil dit ook maar hoe pak ik dat aan. xxx-thea mail me als je iets weet m.menting1@chello.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 lieve thea, - haal snel dat e-mailadres weg. dat is een lust voor spambots. - kun je in goed Nederlands uitleggen wat het probleem is? (lees voor de grap je tekst eens hardop, zelf word je er ook niet wijzer van) - welkom op het forum - heb je het hier over een draadloos netwerk misschien? die indruk krijg ik namelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 volgens mij heb ik het raadsel opgelost.. :D volgens mij bedoelt ze dat zij al 30 gig gedownload heeft en een waarschuwing heeft gehad.. maar haar buren downloaden evenveel en die krijgen dit niet.. als ik dit verkeerd heb zal iedereen mij begrijpen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2005 leraar spaans waarschijnlijk, want met mijn apeldoorns dialect (en ik d8 dat gewoon abn was) zou ik dat er niet uithalen... is het niet zo dat jij 2 keer 30,1 hebt gedownload, en je buurman 29,9 ofzo? als de grens -wel/niet waarschuwen- dan op 30GB ligt... ik heb btw het vermoeden dat dit niet echt onder de kop server past... eerder onder internet : Communicatie & hosting Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 [quote:aa1680717e="ANNErd"]ik btw het vermoeden dat dit niet echt onder de kop server past... eerder onder internet : Communicatie & hosting[/quote:aa1680717e] Zo, jij moet moderator worden. Al gezien van welke datum dit topic is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 des te meer reden dit te zeggen lijkt mij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 [quote:e90bb441a0="ANNErd"]des te meer reden dit te zeggen lijkt mij[/quote:e90bb441a0] hahahahaha, een topic waar 3 maanden niet naar omgekeken is nog "ffies" verplaatsen :lol: :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen