anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Delen Geplaatst: 30 september 2004 In linux kon je met Virtual Host subdomeinen aanmaken en verwijzen naar een andere directory Bijvoorbeeld www.domein.nl kon je naar \var\www\site linken en subdomein.domein.nl kon dan naar \var\www\subdomein Maar hoe doe je zoiets in Internet Information Server IIS6 !??! Dat moet toch ook kunnen ? Weet iemand hoe dit moet want ik heb google.nl al afgespeurd en Windows 2003 server al afgezocht .... Ik had wel iets gevonden om subdomeinen door te linken naar andere PC's maar kan het ook naar dezelfde server ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 Ik heb inmiddels zelf uitgevonden dat je de Header moet aanpassen van de site. Maar volgens iedere F.a.q. die ik gelezen heb moet dit werken maar dat werkt dus niet bij mij ?!?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 Ok ... Ehum je moet dus blijkbaar het hele domein als header opgeven :oops: Het werkt nu :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen