anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Delen Geplaatst: 23 september 2004 Mijn dame en heren, Geheel nieuw in deze materie probeer ik toch e.e.a. op te zetten en daarvan te leren. Ik ben een rasnewbie zogezegd. Ik heb een PC opgezet met daarop Win 2000 server. Tevens heb ik nog 2 PC's staan met 1x Win XP prof en 1x Win XP Home. Ik heb alle PC's (dus ook de server) onder de werkgroep personal gezet en waarempel, alle 3 de PC's zien elkaar (het wonder geschiedde :) ) 1 PC kan ik echter vanaf de server niet benaderen omdat er een networkpassword nodig zou zijn. Met de beste wil van de wereld kan ik me niet herinneren die ooit ergens in te hebben getikt. De andere PC (met prof) is gewoon te benaderen, zonder "Connect as: en Password" Waar zou op mijn Home PC dat wachtwoord en Connect as info moeten staan? Of beter, hoe kan ik dat veranderen? B.v.d.! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 Jahaaaaaaaaa! Ik heb m'n eigen vraag beantwoord. Dat pop-up scherm was larie met grote L. Ik moest enkel de bestanden sharen om ze te kunnen zien. Niks geen wachtwoord oid dus. Hoewel me dat wel veilig lijkt Moet ik eens opzoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen