Ga naar inhoud

ET server met Windows XP home edition.

anoniem

Aanbevolen berichten

ik wil graag een wolfenstein ET server op mijn pc opstarten voor ongeveer 6 mensen. ik moet poort 27960 openzetten, dat heb ik gedaan. maar er komt nog steeds niemand in mijn server, hoe kan dat? als iemand op mijn server probeert te connecten zegt hij: awaiting connection 1,2,3,4 enz. kan iemand me hiermee helpen, is het trouwens wel mogelijk met xp home edition een server te maken?
Link naar reactie
Ik had zelf eerst ook een Wolfenstein: ET server gemaakt. Ik draai ook onder Windows XP Home Edition, daar stond de server op. Ik speelde op dezelfde pc, maar ik kon er ook in op m'n andere pc met Windows XP Proffesional Edition. Misschien is het probleem van jou dat je bij je server settings nog moet instellen dat hij dedicated is op internet? Had ik eerst ook en daarna lukte het wel om met meerdere mensen te spelen. Zet je firewall disable. Groet: N.Visser
Link naar reactie
  • 2 weken later...
de poort verandert? Dat is als je de ET server afsluit en herstart meestal. Misschien moet je eens de server zelf herstarten en dan 1x ET starten. ETpro: das niet zo moelijk, gewoon in de hoofdmap van ET (niet etmain) de map etpro zetten (ff downloaden). dan zetje in de opstart commando erbij [code:1:8b27d3f5f5]+set fs_game etpro[/code:1:8b27d3f5f5]. Als het niet lukt hoor ik het wel
Link naar reactie
hij doet het met etpro! ik had een welkomstberichtje en servernaam daarvoor al ingesteld... maar nu start hij dus meteen de server op en is dat welkomst berichtje weg. dus hoe kan ik dat nu instellen dat hij dat bericht en servernaam wel onthoud?? kan ik trouwens ook via de console praten en dat de mensen in de game dan zien wat ik zeg??
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...