anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Delen Geplaatst: 19 september 2004 ik wil graag een wolfenstein ET server op mijn pc opstarten voor ongeveer 6 mensen. ik moet poort 27960 openzetten, dat heb ik gedaan. maar er komt nog steeds niemand in mijn server, hoe kan dat? als iemand op mijn server probeert te connecten zegt hij: awaiting connection 1,2,3,4 enz. kan iemand me hiermee helpen, is het trouwens wel mogelijk met xp home edition een server te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 en op die pc waar die server draait speel je zelf ook mee? firewall toestemming geven,router (als je die heb) port-forwarden op dezelfde poorten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2004 Ik had zelf eerst ook een Wolfenstein: ET server gemaakt. Ik draai ook onder Windows XP Home Edition, daar stond de server op. Ik speelde op dezelfde pc, maar ik kon er ook in op m'n andere pc met Windows XP Proffesional Edition. Misschien is het probleem van jou dat je bij je server settings nog moet instellen dat hij dedicated is op internet? Had ik eerst ook en daarna lukte het wel om met meerdere mensen te spelen. Zet je firewall disable. Groet: N.Visser Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2004 dus met xp home edition lukt het wel? ik dacht dat het niet lukte met xp home! hoe kan ik mijn xp firewall uitzette? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 kan het met XP home edition wel? wil iemand aub even antwoorden? dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2004 volgens mij wel. ik denk dat het ermee te maken heeft dat jij ook 27960 gebruikt om te joinen. Ik heb dit al vaker uitgelegd voor Q3 spellen (zoals ET en CoD(:UO)). zoek maar even bij mijn berechten naar cod server. Dat is haast hetzelfde behalve 2[b:e3a36decf8]8[/b:e3a36decf8]960 moet de 8 een 7 zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2004 Behalve poort forwarden, probeer eens die PC als DMZ in te stellen? enne, hij staat wel als inet - dedi? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 hij doet het nu opeens.... ik zou neit weten waarom, wat ik veranderd heb maar hij doet het nu. maar nu een probleempje: ik wil graag ETpro draaien en steeds hetzelfde ip hebben, ik heb nu wel steeds hetzelfde ip maar de poort erachter veranderd steeds... weet iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2004 de poort verandert? Dat is als je de ET server afsluit en herstart meestal. Misschien moet je eens de server zelf herstarten en dan 1x ET starten. ETpro: das niet zo moelijk, gewoon in de hoofdmap van ET (niet etmain) de map etpro zetten (ff downloaden). dan zetje in de opstart commando erbij [code:1:8b27d3f5f5]+set fs_game etpro[/code:1:8b27d3f5f5]. Als het niet lukt hoor ik het wel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 welk opstartcommando dan?? waar moet je dat neerzetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 je kunt 'm met de commandline starten, dus danm iets als [code:1:1da9a9524e]et.exe +exec server.cfg +set fs_game etpro[/code:1:1da9a9524e] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 hij doet het met etpro! ik had een welkomstberichtje en servernaam daarvoor al ingesteld... maar nu start hij dus meteen de server op en is dat welkomst berichtje weg. dus hoe kan ik dat nu instellen dat hij dat bericht en servernaam wel onthoud?? kan ik trouwens ook via de console praten en dat de mensen in de game dan zien wat ik zeg?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Dat berichtje heb ik niet mee gewerkt, moet je ff zoeken.. Je kan via rcon bijvorbeeld inloggen en dan "say iets" doen (dat kan dacht ik ook via console). zij zien dan "Console: iets" bij chat gedeelte, maar wat zij zeggen, kun je niet zien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2004 dat kan je dan via de console wel zien :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Wat is het ip van je server? dan kom ik een keer spelen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2004 nou kijk, het ip van mijn server verandert steeds... nou ja, nie thelemaal. het deel achter het ip (de poort) verandert nog steeds. das een beetje vreemd :-? want in Server.cfg staat dat hij door poort 27960 moet gaan en dat heeft hij nog nooit gedaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 ik wil graag dat hij als ik hem opstart meteen naar lna trickjump gaat MET cheats on. hoekan ik dat voor elkaar krijgen in de server.cfg?? bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 Met je referee password de map LNA Trickjump aanzetten op objective, en dan andere mappen uit je etmain gooien misschien? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen