anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Hey, Voor school ben ik bezig met een website voor me afstudeer opdracht. Alles gaat wel aardig volgens plan. De site is voor een groot gedeelte in ASP gemaakt en dit draaid ook vrij lekker. Alleen 1 probleempje, er moet een kalender opkomen. Ik heb wel wat gemaakt al in ASP ziet er leuk uit maar alle bezigheden moet je met de hand in de code invoeren dit is dus k#t. Nu heeft een klasgenoot van me waarmee ik samen werk wel wat gevonden dat wel werkt alleen dan in php. Hier hebben we een scriptje dat je gewoon in kunt vullen en baf t word in de DB bij gewerkt. [b:1c613135aa]Het probleem[/b:1c613135aa] Onze webserver draaid op IIS en zodra ik dan een php script oproep krijg ik alleen letterlijk te tekst te zien! Hoe kan ik dit oplossen ik hoorde dat je wat moet instellen in IIS. Weten jullie misschien wat precies? Groetjes en bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 heb je wel een php parser? En heb je tegen IIS verteld dat *.php bestanden eerst geparsed moeten worden... en move to servers. t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Uhh nee heb ik niet, moet toch gewoon ook mogelijk zijn? En wat doet een parser? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2004 Bekijk http://www.developerfusion.com/show/3423/2/ maar eens. Parsen.... oftwel zorgdragen dat IIS weet wat hij met PHP moet doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen