anoniem Geplaatst: 6 september 2004 Delen Geplaatst: 6 september 2004 Ik heb hier een oudere HP cd-writer 8200 series op de server aangesloten en wil dat ding aan de gang krijgen. Natuurlijk krijg ik een melding dat er geen passend stuurprogramma is gevonden voor dat ding. Ga ik echter naar hp, dan krijg ik bij het installeren dat deze versie van windows niet de juiste is (de driver past er niet bij). Een site meldde dat ik MyCd.exe moest downloaden (wel eerst registeren a.u.b...) om de brander te gebruiken... Iemand een beter idee? Wellicht dat ik de driver eerst download en dan pas probeer te installeren? Hoogstwaarschijnlijk zal de hp software blijven mekkeren! En om nu dat ding in de vuilnisbak te gooien (of op een werkstationnetje aan te sluiten) is ook weer zonde! Thor2002 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2004 [quote:6cb34a6257="thor2002"]Ik heb hier een oudere HP cd-writer 8200 series op de server aangesloten en wil dat ding aan de gang krijgen. Natuurlijk krijg ik een melding dat er geen passend stuurprogramma is gevonden voor dat ding. Ga ik echter naar hp, dan krijg ik bij het installeren dat deze versie van windows niet de juiste is (de driver past er niet bij). Een site meldde dat ik MyCd.exe moest downloaden (wel eerst registeren a.u.b...) om de brander te gebruiken... Iemand een beter idee? Wellicht dat ik de driver eerst download en dan pas probeer te installeren? Hoogstwaarschijnlijk zal de hp software blijven mekkeren! En om nu dat ding in de vuilnisbak te gooien (of op een werkstationnetje aan te sluiten) is ook weer zonde! Thor2002[/quote:6cb34a6257] Is het zo'n externe brander ?. zoja waarom schroef je de brander niet uit de kast. Is zeer waarschijnlijk toch gewoon een IDE brander. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen