Ga naar inhoud

server (ik snap er niks van)

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb tips en trucs juli/augustus en daar word uitgelecht hoe je een internetserver kan opzetten.Ik snap er helaas niks van :oops: .Is er niet gewoon een programmatje waardoor je met een paar klikken een webservertje hebt (het is de bedoeling dat mensen dingen op de server kan zetten en kunnen downloaden er hoeven geen wachtwoorden te zijn of wat dan ook).Wilt er iemand precies uitleggen stap voor stap hoe dat dan moet. (ik weet het het is allemaal heel algemeen wat ik nu vraag)
Link naar reactie
ik ben al 2dagen bezig met zoeken met een paar vrienden heel toevallig kwam ik dat nog tegen 5uur later(sorry maar ik heb zowiezo nog nooit een server opgebouwt) tenzij dat je een router ook een server noemt.maar weet je wat ik verder moet doen wanneer ik die stappen van : http://www.tweakzone.nl/tutorials/24/1 hebt gedaan het lijkt er wel op dat ik nog niet klaar ben.En hoe kan ik de server benaderen
Link naar reactie
Ik neem aan dat je alle stappen hebt gevolgd? Je hebt nu een FTP-server draaien. Die benader je met een (hoe kan het ook anders...) een FTP-client. Er zijn er genoeg te downloaden op Internet, dus zoek er maar eentje op en ga maar eens wat zitten prutsen. Als je er niet uitkomt kun je ook altijd eerst even zoeken op het forum, voordat je je vraag stelt. Dat voorkomt frustrerende reacties bij mensen...
Link naar reactie
a. leer nederlands b. heeft het proggie geen tutorial? :roll: c. niets gaat vanzelf. met een beetje hard werken kom je er wel. ik deed er twee jaar over om een goede webserver te maken. denk dus niet dat je in 1 uur een complete webserver heb draaien. d. je hebt het over 'gewoon pascal'. is er een mogelijkheid gebruikersnamen toe te voegen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...