anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 Hoi Allemaal, Ik heb het volgende probleempje. Ik draai een gameserver :D achter een netgear router en soms knald die router eruit. Dat gebeurd meestal als ik een nieuwe lease heb gekregen op mn I.P. adres.(dynamies IP adres,wel altijd dezelde,als ik em vastzet vreet mn router em niet. :( ) Dan moet ik mn router er ff tussen uit trekken,en dan doet ie weer wel. :o Wat kan ik hier aan doen? Het gebeurd ook niet iedere dag,ik heb er soms tijden geen last van en soms 2x in de week. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2004 ten eerste iets meer informatie is wel fijn. maar kijk ten eerste eens op de website van de fabrikant en doe eventueel een firmware upgrade, alleen dat is wel altijd op eigen risico. maar soms is het nodig om problemen op te lossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 meer info is idd gewenst. en please.. verander dat woord 'knald'. daar krijg ik namelijk echt een hartverzakking van. goed is: knalt (als je het woord dan toch wilt gebruiken). d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 ok dan,mn router stopt soms met functioneren. :wink: Het is een Netgear Rp614 Firmware versie is v4.14 Aug 20 2003 Mn abbo is een @home breedband,512 up & 5000 down. Server draait quake3arena voor maximaal 4 personen. Heb voor dat spel de poorten 24300 tm 27960 moeten port-forwarden. DHCP Client IP Subnet Mask 255.255.254.0 Domain Name Server 213.51.129.70 213.51.129.69 Om de zoveel tijd word dus de DHCP vernieuwd,en ik denk dat het daar mis gaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen