anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Delen Geplaatst: 26 juli 2004 hallo, ik ben sins kort bezig met een webserver op zetten met het programma apache, het probleem is dat ik hem niet online kan zetten omdat hij zegt dat er een fout is namelijk: fout in regel 134. hij kan namelijk een of ander pad niet vinden en mist ook wat. wat moet ik doen om hem goed te configureren?? groetjes, Roytjah Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 [b:3b37209768]Volgens mij moet je een betere omschrijving geven van het probleem: Waar installeer je het op? Linux of windows Welk pad kan ie niet vinden etc etc[/b:3b37209768] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 ik heb het geinstaleerd op windows. maar hij geeft een fout aan namelijk deze: Syntax error on line 134 of c:/program files/Apache Group/Apache2/conf/httd.conf: Cannot load c:lalala/modules/mod_acces.so into server: one of the library files needed to run this application cannot be found. en dan moet ik hem wijzigen maar ik kan hem nergens vinden.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 Zoek eens op je PC of dat bestand (mod_acces.so ) wel op je pc staat. If so, zet het in de map waar de foutmelding 'm zoekt, of pas je httpd.conf aan. If not, installeer het dan (of doe en herinstall van heel apache, want dit hoort er geloof ik standaard bij te zitten) (heb alleen apache @ linux ervaring, maar gezien de foutmelding lijkt dit me logisch... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2004 volgens mij heb je de ' Serverroot' veranderd in je documentroot. Ga die even na. Ofwel: Neem je httpd.conf en kijk of de gegevens achter 'Documentroot' en 'Serverroot' hetzelfde zijn. In dat geval moet de 'Serverroot' gewijzigd worden naar het pad waar Apache geinstalleerd is. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen