Ga naar inhoud

apache server 2.0.50

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben sins kort bezig met een webserver op zetten met het programma apache, het probleem is dat ik hem niet online kan zetten omdat hij zegt dat er een fout is namelijk: fout in regel 134. hij kan namelijk een of ander pad niet vinden en mist ook wat. wat moet ik doen om hem goed te configureren?? groetjes, Roytjah
Link naar reactie
ik heb het geinstaleerd op windows. maar hij geeft een fout aan namelijk deze: Syntax error on line 134 of c:/program files/Apache Group/Apache2/conf/httd.conf: Cannot load c:lalala/modules/mod_acces.so into server: one of the library files needed to run this application cannot be found. en dan moet ik hem wijzigen maar ik kan hem nergens vinden..
Link naar reactie
Zoek eens op je PC of dat bestand (mod_acces.so ) wel op je pc staat. If so, zet het in de map waar de foutmelding 'm zoekt, of pas je httpd.conf aan. If not, installeer het dan (of doe en herinstall van heel apache, want dit hoort er geloof ik standaard bij te zitten) (heb alleen apache @ linux ervaring, maar gezien de foutmelding lijkt dit me logisch...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...