Ga naar inhoud

DFS Help

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag. Met DFS kan ik meerdere folders er uit laten zien als 1 folder. Maar is het ook mogelijk om met DFS bijvoorbeeld bestanden die voor de gebruiker in zijn eigen directory staan en blijven staan fysiek op een andere schijf op te laten slaan Bijv. een gebruiker heeft de map c:\docu maar c: is bijna vol Kan ik het dan met behulp van DFS weg laten schrijven op bijv e:\docu?? en dat zonder dat de gebruiker er wat van merkt Wes
Link naar reactie
Ik ben nu weer wat verder gekomen Als je gebruik wil maken van replicate moet je van de link een target maken een target is du zeg maar een kopie van de link. De target moet wel op een andere server staan. Wanneer je dit hebt gedaan kun je ook gebruik maken van replicate. De target moet op een andere server staan om zo gebruik te maken van backup en load balancing. Maar nu blijft mijn vraag nog steeds staan kan ik als een schijf vol raakt automatisch door schrijven op een andere schijf?? Met DFS of eventueel met een andere utility Please help!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...