Ga naar inhoud

Exchange 2000 / Outlook 2000 Map van andere gebruiker openen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ben bezig met het vervangen van de eerste Exchange 2000 server in ons Windows2000 netwerk. De nieuwe server is geinstalleerd en alle mailboxes zijn verplaatst naar de nieuwe server. De oude server is conform dit [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;307917] KB artikel[/url] voorbereid om gedeinstalleerd te worden. Alle outlook clients hebben zich automatisch geconfigureerd naar de nieuwe server. Voordat ik de oude server echt deinstalleer heb ik deze nu uitgezet. Nu doet zich bij de Outlook clients toch een probleempje voor: Bij [i:f9009f66c9]Bestand > Openen > Map van andere gebruiker... [/i:f9009f66c9] kunnen de mappen niet meer worden geopend. Als je het opnieuw instelt werkt het wel gewoon. De vraag is...is dit nu een "foutje" in Outlook of gaat het toch niet helemaal goed op de oude / nieuwe server. Iemand suggesties ? Ruud
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties zover. De nieuwe Exchange server is als master ingesteld. RUS is correct ingesteld, system folders zijn gerepliceerd en daarna is de replicatie weer uitgezet. Vindt het een vaag probleem. Alles lijkt correct te werken; afspraken kunnen gewoon worden gepland in de agenda's etc... Ik wacht nog even af en zoek in tussen ook verder. Ruud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...