Ga naar inhoud

Webserver

anoniem

Aanbevolen berichten

* zucht * Zelf had ik hier ook nogal problemen mee...d.w.z. als je het goed wil doen. Ik had zelf ook nog een router achter het modem hangen. Het vervelende is dat de speedouch tegenwoordig een router is i.p.v. een adsl-modem. Dus je moet portforwarding in het modem instellen, naar het ip van de server....je moet poort 80 openen. Wat is je opstelling ? Heb je een speedtouch met ingebouwde switch ? Je zou evt. ook de server als defaultserver op kunnen geven, maar dat is niet verstandig...
Link naar reactie
[quote:bee5e057ab="bvvelde"]* zucht * Zelf had ik hier ook nogal problemen mee...d.w.z. als je het goed wil doen. Ik had zelf ook nog een router achter het modem hangen. Het vervelende is dat de speedouch tegenwoordig een router is i.p.v. een adsl-modem. Dus je moet portforwarding in het modem instellen, naar het ip van de server....je moet poort 80 openen. Wat is je opstelling ? Heb je een speedtouch met ingebouwde switch ? Je zou evt. ook de server als defaultserver op kunnen geven, maar dat is niet verstandig...[/quote:bee5e057ab] ik heb dus eerst een modem. zonder switch, dan heb ik een router van 3com. office connet. daar kan ik hem wel verwijzen met: ------------------------------------------------------------------- When a request from the Internet is not directed to a virtual server (listed in the table below): Block request Redirect request to Virtual DMZ host(this reduces the security provided by the unit) IP address of DMZ Host: 192. 168. 1. ------------------------------------------------------------------ dat kan ik doen. help me verder. gr glenn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...