anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 hoi ik heb internet van demon, en ik zou het graag willen delen via een server. Op die server kan windows xp en 2000 nog geen linux want dat moet ik nog eerst ff uitvinden hoe linux werkt. Ik heb al enkele ervaringen met router dat ze connection timed out doen dus heb ik het liever gewoon via een aparte pc waar ik gelijk alle poorten dan open heb. ik heb nu mijn internet gedeelt via windows XP maar de poorten staan dicht en zou niet weten hoe ik die open gooi. mijn vraag: welke programma's kan ik gebruiken ervoor??? het liefst niet via proxi, maar als dat beter is dan doe ik dat. alvast bedankt wicka Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Nou zeg, die vraag is al een tijdje niet meer geweest. De [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=67726]FAQ[/url] lezen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 okeej bedankt sorry voor het niet lezen van de faq :oops: :oops: :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Een paar jaar geleden werd dat wel gedaan, internet delen via een pc. Maar routers zijn nu dusdanig goedkoop dat het uit de mode geraakt is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 ja en ik denk nog steeds dat je beter een aparte pc kan nemen voor het delen van internet en dan een lan switch'je. werkt wel relaxed. 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 [quote:edbb86ab7f="watcher46"]GESLAAGD nu lekker 2maanden vakantie [/quote:edbb86ab7f]Ja dat is ook een studentenoplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Hoewel je zelf aangaf niet met linux te willen werken, wil ik je toch even wijzen op "Clark Connect". Dit is een speciale server distro die ik sindskort heb geinstalleerd. Het was niet mijn eerste keus, maar het bleek zeer makkelijk te configureren en zeer snel / stabiel. :P Het kan alles wat jij wil dus zeker het proberen waard. Hoewel linux kennis wel mooi is, zou je het geheel m.b.v. de webinterface kunnen beheren. Zelf ben ik nu nog aan het proefdraaien..., maar het lijkt goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 ik zal zelf wat meer ervring gaan op doen met linux en wie wet in de toekomst dat ik dara wat meej ga doen :) maar bedankt voor julie reacties Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Wat is er toch mis met WinGate ? Werkt prima!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 als je de zyxelmodem van demon hebt afgenomen, is die erg eenvoudig om te zetten tot router met firewallmogelijkheden. Scheelt weer een zoemende doos... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2004 helaas ik heb een alcatel speed touch 510 met 1 rj 45 port Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen