Ga naar inhoud

internet delen zonder router

anoniem

Aanbevolen berichten

hoi ik heb internet van demon, en ik zou het graag willen delen via een server. Op die server kan windows xp en 2000 nog geen linux want dat moet ik nog eerst ff uitvinden hoe linux werkt. Ik heb al enkele ervaringen met router dat ze connection timed out doen dus heb ik het liever gewoon via een aparte pc waar ik gelijk alle poorten dan open heb. ik heb nu mijn internet gedeelt via windows XP maar de poorten staan dicht en zou niet weten hoe ik die open gooi. mijn vraag: welke programma's kan ik gebruiken ervoor??? het liefst niet via proxi, maar als dat beter is dan doe ik dat. alvast bedankt wicka
Link naar reactie
Hoewel je zelf aangaf niet met linux te willen werken, wil ik je toch even wijzen op "Clark Connect". Dit is een speciale server distro die ik sindskort heb geinstalleerd. Het was niet mijn eerste keus, maar het bleek zeer makkelijk te configureren en zeer snel / stabiel. :P Het kan alles wat jij wil dus zeker het proberen waard. Hoewel linux kennis wel mooi is, zou je het geheel m.b.v. de webinterface kunnen beheren. Zelf ben ik nu nog aan het proefdraaien..., maar het lijkt goed.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...