anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Test situatie: W3K server met E3K. OWA draait goed. Er zijn 2 gebruikers met dezelfde rechten en een administrator. Er zijn 5 openbare mappen aangemaakt en de gebruikers zijn eigenaar daarvan. Via OWA kan gebruiker 1 de mappen wel openen (lokaal en extern), maar gebruiker 2 heeft onvoldoende rechten. Tevens geeft het deleten van mail via OWA een probleem. Onvoldoende rechten. Iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2004 werkt het met een outlook client wel? Als je een openbare map wilt openen moet je dan opnieuw inloggen, wat vervolgens niet lukt? Bij mij heb ik dit op gelost door binnen iis het standarddomain optegeven. als je binnen de ESM de client permissions bekijkt van de public folders staan beide users hier dan bij met de juiste rechten. Geef anders eens de standard user eens owner rechten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2004 Outlook Client gaat prima. Binnen het LAn gaat het ineens ook goed. Buiten Lan heb ik nog niet opnieuw kunnen testen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen