anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Delen Geplaatst: 3 juli 2004 ik heb nog 2 pentium 300mhz staan... ik vraag me af of mensen nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen? heb iets gelezen dat je die oude rommel kan gebruiken voor een servertje... ik heb thuis al een router ik weet niet wat je dan aan zon ding hebt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Dit topic hoort ergens onder 'Netwerken' denk ik ... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Nou, ligt er maar net aan welke kant het op gaat. De vraag was wat hij ermee kon doen, een optie was server, maar dat is niet zeker toch? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 je kunt ze als testbak gebruiken? je kan ze verkopen? je kan ze afgeven? je kan ze overklokken? en hij kan als server gebruikt worden :P duizend en een mogelijkheden dus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 [quote:2da53bf81b="leondevries"]ik heb nog 2 pentium 300mhz staan... ik vraag me af of mensen nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen? heb iets gelezen dat je die oude rommel kan gebruiken voor een servertje... ik heb thuis al een router ik weet niet wat je dan aan zon ding hebt?[/quote:2da53bf81b]ik vraag me af of mensen nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen? raam open en met een mooieboog naar beneden die handel. dat is ook een oplossing. of lever die dingen in voor een pc project in een derdewereld land Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 Of geef ze aan een neefje dat de wereld van computers probeert te begrijpen. Kan ie echt veel van leren. (en ik spreek uit ervaring :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 je kan 'm aan mij geven. :roll: d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 En aan mij :P File-backup servertje oid kank altijd gebruike :P Maak er zelf een leuk servertje van, of mod m om tot een home-multimedia-pc voor inde woonkamer, you make it :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 tik ergens een dual processor bord op de kop en maak er 1 pc van ipv 2, is wat sneller. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2004 File-server, print-server, backup-server, image-server, web-server, ftp-server, mail-server, sus-server, test-server, firewall, etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2004 Je bent mini-game server vergeten :wink: Affijn, wat had je zelf in gedachten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 [off-topic]bij mij op school hebben we een weg waar bijna nooit auto's komen.Soms als er een paar pc's zijn en we hebben niks te doen hebben dan maken we er een handvat aan de bovenkant en gaan we vergooien,hooggooien,wie het eerst zn pc gesloopt krijgt,jeu de boel,hamertje klop :lol: aanrader (wel eerst met tape het handvat inwikkelen want anders heb je scherpe randen) ik heb gehoord dat ze dat ook weleens doen op lanparty's[/off-topic] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2004 idd, dat zijnwedstrijdjes pc werpe :P :wink: nah ik denk dat hij wel heel kapot moet zijn dak dat over mijn hart krijg, zon ding kun je altijd wel voor iets inzette nog :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2004 300mhz daar gooi ik wel mee hoor.Het moet voor mij min. 700 mhz hebben voordat ik er wat mee doe.Ik ben zelf nogal ongeduldig soms.Misschien is er een dual cpu moederbord ofzoiets voor te koop op marktplaats :lol: .Dan kun je er misschien wat mee. carputer is misschien wel een oplossing dat vind ik wel heel goed.Lekker gpssysteem mp3tje luisteren,dvdtje kijken of div x,gamen meer info en foto's http://www.mp3car.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=25 [img:19556e5ad3]http://memimage.cardomain.com/member_images/12/web/492000-492999/492257_30_full.jpg[/img:19556e5ad3] het kost wel wat maar dan heb je ook wat je kunt het ook met de raarste dingen uitbreiden b.v. temp sensoren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Of je doet hier aan mee. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=126958 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen