Ga naar inhoud

2 pc's over

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:2da53bf81b="leondevries"]ik heb nog 2 pentium 300mhz staan... ik vraag me af of mensen nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen? heb iets gelezen dat je die oude rommel kan gebruiken voor een servertje... ik heb thuis al een router ik weet niet wat je dan aan zon ding hebt?[/quote:2da53bf81b]ik vraag me af of mensen nog ideeen hebben wat ik ermee kan doen? raam open en met een mooieboog naar beneden die handel. dat is ook een oplossing. of lever die dingen in voor een pc project in een derdewereld land
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[off-topic]bij mij op school hebben we een weg waar bijna nooit auto's komen.Soms als er een paar pc's zijn en we hebben niks te doen hebben dan maken we er een handvat aan de bovenkant en gaan we vergooien,hooggooien,wie het eerst zn pc gesloopt krijgt,jeu de boel,hamertje klop :lol: aanrader (wel eerst met tape het handvat inwikkelen want anders heb je scherpe randen) ik heb gehoord dat ze dat ook weleens doen op lanparty's[/off-topic]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
300mhz daar gooi ik wel mee hoor.Het moet voor mij min. 700 mhz hebben voordat ik er wat mee doe.Ik ben zelf nogal ongeduldig soms.Misschien is er een dual cpu moederbord ofzoiets voor te koop op marktplaats :lol: .Dan kun je er misschien wat mee. carputer is misschien wel een oplossing dat vind ik wel heel goed.Lekker gpssysteem mp3tje luisteren,dvdtje kijken of div x,gamen meer info en foto's http://www.mp3car.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=25 [img:19556e5ad3]http://memimage.cardomain.com/member_images/12/web/492000-492999/492257_30_full.jpg[/img:19556e5ad3] het kost wel wat maar dan heb je ook wat je kunt het ook met de raarste dingen uitbreiden b.v. temp sensoren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...