Ga naar inhoud

verbinding met server

anoniem

Aanbevolen berichten

halloww, Het lukt me maar niet om online te komen met de server, ik gebruik zelf bulletproof, en dan heb ik een accounts gemaakt, look, upload, en voor mezelf, en dan ga ik kijken in het lookaccount als ie het doet en dan zie ik mun eigen lijst, en als ik dat account van de look account aan iemands ander geef dan doet ie het niet, bij de router heb ik het volgens mij wel goed in gesteld mijn router ip is: 192.168.2.1 en heb ik een nieuwe bij gemaakt voor de server en dat is: 192.168.2.2 en daar kon ik me zelf ook mee connecten maar als ik op www.mijnip.nl kijk dan is opeens mijn ip zo: 82.75.98.2, en als ze daar mee willen connecten dan doet ie het nog steeds niet heef hier iemand een oplossing voor?? heeeel erg bedankt alvast :P
Link naar reactie
82.75.98.2 is het IP adres dat je van je provider gekregen hebt. Je router zit in een LAN en heeft dus 192.168.2.1 en je server 192.168.2.2. In je router moet je nu aangeven dat het ftp verkeer dat binnenkomt doorgegeven moet worden op poort 21 van je server met ip adres 192.168.2.2. Zoiets kun je in je router vinden onder port redirection oid. Wat je router dan doet is dat de aanvraag doorgegeven wordt naar je server die het verzoek verder kan afhandelen. Suc6
Link naar reactie
Dat moet je inderdaad toch werken met virtual server. Je kan ook nog even DMZ testen. Met virtual server zou het moeten werken: in virtual server moet je bij private poort en public poort beide keren 80 invullen... dan moet je bij Host ip adress het ip adres van de server invullen.... Staat er verder niets in de handleiding beschreven of op de website van de producent? Welk merk en type router heb je?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...