Ga naar inhoud

notfound.php wordt niet gevonden

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn site is verhuisd naar een andere server. Dat gaf dus wat kleine probleempjes, andere settings, andere directories enz. Alles werkt nu weer op 1 ding na: “notfound.php” wordt niet gevonden. Die file staat in de root van de site, samen met index.php en de .htaccess file. De eerste regel daar is: ErrorDocument 404 /notfound.php Dat heeft jarenlang goed gewerkt. Als ik nu direct naar de notfound.php ga ( http://www.wimb.net/notfound.php ) dan komt er een : Error 500 :: Internal Server Error . Maar het vreemde is dat diezelfde notfound.php, die dus niet wordt gevonden wel een email zend. Ik heb dat nog iets gewijzigd om zeker te zijn dat het uit die file komt en dat klopt dus. Wie weet wat ik daar aan kan doen ? wimb
Link naar reactie
Ik zou eens contact opnemen met de technische afdeling van die hosting provider, en eens vragen of ze de mogenlijkheid om het ErrorDocument via een .htaccess aan te passen aan hebben staan. Het zou heel goed kunnen dat deze mogenlijkheid bij hun uit staat, en daarom komt waarschijnlijk ook die 500 error ("This could be caused by an invalid CGI script or .htaccess file"). Groetjes, Vic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...