Ga naar inhoud

EasyPHP / mysql


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo. ik heb zojuist EasyPHP 1.7 geinstalleerd maar als ik de database probeer te bereiken krijg ik de volgende database-error. Notice: Undefined variable: Submit in c:\program files\easyphp1-7\www\login.php on line 17 ligt dit aan dat ene inc bestand?? van MYSQL moet ik daarin iets aan passen of is het gew onmogelijk om local je databaste aan te spreken en oja dit krijg ik ook als ik via dat menutje van easy php naar administration ga. phpMyAdmin tried to connect to the MySQL server, and the server rejected the connection. You should check the host, username and password in config.inc.php and make sure that they correspond to the information given by the administrator of the MySQL server. Fout MySQL retourneerde: #2003 - Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) ik heb verder nog nix ingesteld
Link naar reactie
Je hebt de MySQL nog niet aangezet. Zodra je dit gedaan hebt kun je inloggen op phpMyAdmin. Je doet het volgende: Je gaat naar de MySQL map, dan de map BIN. Daar staat winmysqladmin.exe, die je aan moet zetten. Er "kan" en wachtwoord scherm komen, maar dat kun je gewoon invoeren voor de eerste keer. Als het goed is komt er rechtsonder een stoplicht te staan die op groen staat. Je MySQL werkt. Heb je nog steeds problemen ? Zeg het dan ff.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...