anoniem Geplaatst: 31 mei 2004 Delen Geplaatst: 31 mei 2004 Ik heb een Planet FTP-server. Daar staan bestanden van mijn homepage op. Nou wil ik op die FTP ook MP3's zetten alleen dat lukt niet. Ook met verschillende FTP-programma's lukt het niet om er een MP3'tje op te zetten. Dat is toch wel mogelijk? En zo ja, Hoe dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Als het de FTP server is die Planet jou heeft gegeven om je homepage te uploaden, kan het zijn dat ze bepaalde extensies verboden hebben, dus bijv. mp3 bestanden. Dit kun je niet omzeilen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Ja dat is idd het geval. Jammer dat het niet te omzeilen is. Ik ga me nu noodgedwongen richten op een eigen server, ik heb ergens nog een oude pentium staan :) Kan ik niet een bestand op de server zetten met .html als extensie en het dan oproepen als bijvoorbeeld MP3? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Misschien als je ze inzipt met bijvoorbeeld winrar en dan in het programma van de *.rar of *.zip, een *.jpg extentie van maken. Het kan ook zijn dat de FTP van planet een bepaalde grootte toestaat van bestanden die worden geupload. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Het is me gelukt! Het is dus wel degelijk mogelijk!! De uitleg vind je op mijn [url=http://www.elmarbouwman.web-log.nl/index.log?ID=654865]web-log![/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2004 Zippen of Rarren is idd een mogelijkheid. En anders gewoon gratis ruimte ergens aanvragen of natuurlijk je eigen server draaien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen