anoniem Geplaatst: 13 mei 2004 Delen Geplaatst: 13 mei 2004 Het zal zijn omdat het gratis is, maar goed. Ik heb vol verwachting de installatie gids van Mercury zitten doorlezen, maar kom niet achter een paar eenvoudige vragen... Wij werken met een firewall én proxy van Kennisnet. verder hebben we bij een host een domeinnaam en website draaien (stel, www.vvd.nl) het domein binnen bedrijf heeft de naam bfe. bij het installeren wordt om een domein naam gevraagd. Als we hier bfe invullen zou iedereen post naar {nnn}@bfe.nl kunnen krijgen. Da's dus onzin. Vul ik dan maar vvd.nl in? Ik heb verder zitten lezen. Omdat ik achter een firewall zit én een proxy gebruik (winroute, die óók een mailserver bezit...) moet ikdus instellen dat: de router met firewall een poort open zetten voor mijn mailserver, de proxy via die poort alle traffic moet negeren, de vriusscanner wél alle verkeer op die poort moet scannen. En hoe zit het met IP adressen? In mercury zit een uitgebriede help functie, maar specifieke voorbeelden zouden veel beter zijn! Wie heeft hier ervaringen mee, en heeft wél online handleidingen gevonden? (naast het betalen voor een handleiding) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen