anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Delen Geplaatst: 11 mei 2004 Ik loop al een tijdje tegen het volgende probleem aan. Op een systeem met Win2003 Server en Exchange 2003 kan ik geen active sync uitvoeren in combinatie met Exchange. Op m'n PDA krijg ik dan de melding HTTP_500. Opnieuw proberen etc. Mobile Access staat aangevinkt in EMS Iemand een idee? Heb er al veel over gelezen bij MS en div. Fora maar tot nog toe geen bevredigend antwoord kunnen vinden helaas. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Zal dan wel typisch iets van exchange 2k3 zijn, want ik kan m'n PPC (HP Ipaq 1915) verder prima synchroniseren op m'n win2k3 server. Ik synchroniseer m'n mail via Imap met de exchange server op m'n werk, maar dat is versie 2000. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 Synchroniseren gaat goed op 2003 server als nijn mailbox open staat (er zijn nl meerdere profielen). Alleen rechtstreeks Exchange benaderen werkt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2004 Zonder iets veranderd te hebben werkt het een aantal dagen ineens zonder problemen. nou ja ... computers :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen