anoniem Geplaatst: 10 mei 2004 Delen Geplaatst: 10 mei 2004 Hallo, Wij moeten enkele dingen in PHP maken, maar wij hebben nog geen ervaring met php. Verder is het hier lastig om diensten te draaien / veranderen. Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een handige (kleine) oplossing om op een computer php te kunnen maken / runnen en evt. met een sql database (zou erg fijn zijn). Zo kunnen wij makkelijker / sneller vorderingen maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2004 Apache, Myslq + Php instaleren + Kladblok meer heb je niet nodig :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2004 Hetzelfde als van Eris, maar dan wat makkelijker : [url=http://www.easyphp.org/]Easyphp[/url] en als editor bv [url=www.visicommedia.com/acehtml/] AceHTML5[/url] wimb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2004 Verplaatst van "Webprogrammeren" naar "Servers". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2004 Hallo, Ik heb easyPHP geprobeerd, maar dat was nogal instabiel op diverse computers hier (en het was frans). Ben nu bezig om Apache, Mysql en PHP apart te installeren. Dat gaat best nog wel lastig...niet alles werkt volgens de documentatie :cry: en aangezien ik een nieuwkomer ben op het gebied van php/mysql...is dat toch wel lastig. Maar goed, we proberen het. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 http://www.firepages.com.au/ Kant en klaar pakket. Je kan evt ook een account bij Lycos nemen als het je echt niet lukt. Daar heb je ook php en MySQL erbij. De database moet jew el apart activeren bij je profiel geloof ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2004 [quote:cf679cf76f="bvvelde"]Hallo, Ik heb easyPHP geprobeerd, maar dat was nogal instabiel op diverse computers hier (en het was frans). Ben nu bezig om Apache, Mysql en PHP apart te installeren. Dat gaat best nog wel lastig...niet alles werkt volgens de documentatie :cry: en aangezien ik een nieuwkomer ben op het gebied van php/mysql...is dat toch wel lastig. Maar goed, we proberen het.[/quote:cf679cf76f] Er zijn gewoon windows installers te downloaden van alles wat je hierboven noemt. Ik begrijp niet wat er nou mis kan gaan eigenlijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen