Ga naar inhoud

benodigdheden voor php

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wij moeten enkele dingen in PHP maken, maar wij hebben nog geen ervaring met php. Verder is het hier lastig om diensten te draaien / veranderen. Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een handige (kleine) oplossing om op een computer php te kunnen maken / runnen en evt. met een sql database (zou erg fijn zijn). Zo kunnen wij makkelijker / sneller vorderingen maken.
Link naar reactie
Hallo, Ik heb easyPHP geprobeerd, maar dat was nogal instabiel op diverse computers hier (en het was frans). Ben nu bezig om Apache, Mysql en PHP apart te installeren. Dat gaat best nog wel lastig...niet alles werkt volgens de documentatie :cry: en aangezien ik een nieuwkomer ben op het gebied van php/mysql...is dat toch wel lastig. Maar goed, we proberen het.
Link naar reactie
[quote:cf679cf76f="bvvelde"]Hallo, Ik heb easyPHP geprobeerd, maar dat was nogal instabiel op diverse computers hier (en het was frans). Ben nu bezig om Apache, Mysql en PHP apart te installeren. Dat gaat best nog wel lastig...niet alles werkt volgens de documentatie :cry: en aangezien ik een nieuwkomer ben op het gebied van php/mysql...is dat toch wel lastig. Maar goed, we proberen het.[/quote:cf679cf76f] Er zijn gewoon windows installers te downloaden van alles wat je hierboven noemt. Ik begrijp niet wat er nou mis kan gaan eigenlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...