Ga naar inhoud

welke firewall en antivirus voor win2k server

Aanbevolen berichten

[quote:aa487c3215="wicka"]heey allemaal ik heb nu een mooi servertje runne voor moha en teamspeak maar ik wil er graag nog ff een firewall en antivirus op norton wil niet werken dus weten julie misschien hoe en wat ??? bedankt alvast[/quote:aa487c3215]Kan iemand dit vertalen in het Nederlands?
Link naar reactie
sorry voor het typ fouten :oops: :oops: :oops: ik zal de massage nog een keer typen: ik heb nu een server thuis staan. op die server staat win2000 server. ik kan er norton 2003 niet op instaleren en 2004 is te zwaar. vraag: welke antivirus en firewall kan ik het beste gebruiken ?? nog maals sorry voor de fouten met vriendelijke groeten wicka
Link naar reactie
Inderdaad kun je 'Norton Antivirus Corporate Edition' gebruiken als virusscanner. Deze werkt meteen de clients op het netwerk bij met de nieuwste update als je dat wenst. Als firewall zou je 'Kerio Winroute Firewall' kunnen gebruiken. Gebruik al een tijdje. Dit is wel een fijne firewall die je goed kan instellen als je wat van de verschillende protocollen en poorten af weet. Succes ermee...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...