anoniem Geplaatst: 21 april 2004 Delen Geplaatst: 21 april 2004 ik heb een USB-printerserver van sitecom in mijn netwerk hangen(10/100 Mbps). Wat opvalt is dat de snelheid van het printen drastisch naar beneden is gegaan. Komt dit simpelweg door de beperkingen van het netwerk of kan ik hier nog iets aan doen? hans. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 ik denk zelf dat het de beperking van het netwerk is. hoelang moet je wachten voordat de printer start met printen? ik moet altijd 5 tot 10 seconden wachten. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2004 Tekst wordt na circa 10 s binnen een redelijke tijd afgedrukt, maar foto's is een drama.(A4 binnen 1 a 2 minuten). Van de week wilde mijn vrouw een viertal foto's afdrukken op A4 formaat, daar was de printer toch dik een uur mee bezig! Hans. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 mm das niet helemaal goed. :o heb je de fabrikant al gemaild? kijk ook even in de faq op de website van de fabrikant. misschien staat daar tussen waarom de printerserver er zo lang over kan doen. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 Okee, zal wel eens rondkijken bij sitecom. hans. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen