Ga naar inhoud

Geschikt als webserver?

anoniem

Aanbevolen berichten

Uiteraard is onderstaande server geschikt als webserver. Je hebt een computer genaamd proliant SERVER, met de software Advanced SERVER. Kan het duidelijker? Waar moet je ook rekening mee houden? Met het feit dat je een connectie met Internet moet hebben. DukeTheBoss: Heb je wel eens van Google gehoord? [u:61e34821a8]Wat is ECC en heb ik het nodig?[/u:61e34821a8] ECC (Error Correction Code) staat voor een controlemethode op een geheugenmodule die ervoor zorgt dat de data goed verzonden wordt. Het detecteert fouten zonder een foutmelding te maken. De fabrikant van de computer of het moederbord kan vertellen of u ECC geheugen nodig heeft. ECC is voornamelijk zinvol in belangrijke systemen. (zoals mijn compaq w6000 workstation :D )
Link naar reactie
[quote:da1676f590]Je hebt een computer genaamd proliant SERVER, met de software Advanced SERVER. Kan het duidelijker? Waar moet je ook rekening mee houden? Met het feit dat je een connectie met Internet moet hebben. [/quote:da1676f590] Weet ook wel dat het een SERVER betreft, vraag stelde ik omdat ik ook de volgende [duurdere] configuratie kan kopen: [list:da1676f590]Compaq Proliant 5500 CPU: 2x Pentium Pro 200 MHz Memory: 128 MB Controller: Smart-2P Array controller Tape Drive: 15/30 GB DLT III 2x 2,1 GB Wide-Ultra SCSI Harddisks 4x 9,1 GB Wide-Ultra SCSI Harddisks CD-rom drive Floppy disk drive[/list:u:da1676f590] Deze heeft wat minder geheugen maar meer opslagcapaciteit, wat zou jij doen?
Link naar reactie
Tja, dat heb je niet vermeld, dus dat kon ik dan ook niet weten. :D Uhm, het is maar net wat die twee kosten. Staar je niet blind op het woord Server. In principe kun je vrijwel elke computer als server gebruiken. Ik zou gaan voor de snelste processor en het meeste geheugen die je binnen je budget kunt kopen. Zelf vind ik servers met een processor van 200 Mhz wel achterhaald. Ook al heeft die computer 2 processors. Wat is je budget?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...