anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Delen Geplaatst: 14 april 2004 Op school hebben we 2 servers draaien. De ene in domein structuur de ander peer2peer (werkgroep). Nu willen we deze twee servers en de clients v.d. P2P met elkaar laten comminuceren. (P2P maakt gebruik van een programma op de domein server) Logisch lijkt het om de P2P ook lid van het domein te maken. Maar eigenlijk willen we dat netwerk separaat houden op een enkel programma na. Is er iemand die ons kan verder helpen?????????/ mvg ngu Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 even graag wat meer informatie over de servers. (os e.d) dat zou kunnen helpen. d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2004 Sorry, foutje.... OS voor de domeinserver is 2000Server en voor server2 (werkgroep) is W2Kpro. Ik heb ooit weleens gehoord dat er een bepaalde "trust" moet worden ingesteld, maar ik heb dat nog nergens kunnen vinden. Wellicht dat het pas geldt als er sprake is van 2 + domeinen. Vanmiddag nog eens aan het rommelen geweest, maar met een client in de werkgroep krijg ik geen verbinding met de domeinserver. De server2 (werkgroep) in het domein geplaatst, en de clients zien die wel, maar ik kom niet verder dan deze server, maar ik moet naar de domeinserver. NGU Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen