anoniem Geplaatst: 7 april 2004 Delen Geplaatst: 7 april 2004 vraagje..ik heb 3 printers en een scanner..deze wil ik allemaal in een peer to peer netwerkje hebben draaien..(2 printers kunnen op USB en Parallel en die andere printer en de scanner zijn alleen parallel) nu heb ik ze aangesloten op een computer maar zodra er zware bestanden worden geprint kan diegene achter die computer niet meer werken..oplossing is denk ik een printerservertje?nu de vraag: welke?als ik naar HP kijk dan kosten die dingen rond de 400 euro..als ik op tweakers kijk dan vind ik ze voor 100 euro maar dan van een ander merk..wat is een goede printserver voor niet al te veel geld?iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2004 Welke? Maakt niet zoveel uit toch? Koop een oud ding van 30 euro. Staan er genoeg op marktplaats. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2004 Tja wat voor'n printers zijn het en hoeveel geld wil je ervoor uitgeven... Je kunt af met een kastje welke je direct of met een kabel aan je printer verbind d.m.v de lpt, maar er zijn ook speciale insteekkaarten voor printers. Denk aan de HP-JetDirect kaarten enzo. Kun je eens een inventaris plaatsen hieronder (of prive) met om welke printers het precies gaat? MvG, Marcel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2004 hey hey...ja tijdje geleden alweer maar hier komt t : heb 2 x een HP cp1700 printer (A3kleur) staan en n HP laserjet 4L (oud ding maar niet kapot te krijgen) die scanner is een mustek scanmagic 4800 (ook n oud ding maar werkt nog prima) nu kan je inderdaad voor die CP1700 een netwerk kaart kopen maar die zijn ook nie goedkoop...als t voor 100euro ook kan werken dan kies ik voor die optie :P maargoed...heb ze dus zien staan voor 100euro op tweakers maar heb geen idee wat dat nou is want ik ben niet bekend met die merken zoals edimax, D-link,sweex....deze liggen allemaal rond de 100euro en als je naar die van HP kijkt zit je al op 300euro..is HP zo veel beter?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen